لغو غیرمنتظره تظاهرات ضد دولتی تحریک انصاف در اسلام‌ آباد | اخبار سیاسی پاکستان

اخبار پاکستان: تحریک انصاف (PTI) تصمیم به لغو تظاهراتی که قرار بود در اسلام‌ آباد علیه دولت برگزار شود، گرفته است. این تظاهرات در اعتراض به عدم اجازه ملاقات وکلا و رهبران حزب با عمران خان در زندان راولپندی برنامه‌ ریزی شده بود و قرار بود همزمان با برگزاری اجلاس سازمان همکاری‌ های شانگهای (SCO) برگزار شود
لغو غیرمنتظره تظاهرات ضد دولتی تحریک انصاف در اسلام‌ آباد | اخبار سیاسی پاکستان،محسن نقوی

لغو غیرمنتظره تظاهرات ضد دولتی تحریک انصاف در اسلام‌ آباد | اخبار سیاسی پاکستان


تحریک انصاف (PTI) تصمیم به لغو تظاهراتی که قرار بود در اسلام‌ آباد علیه دولت برگزار شود، گرفته است. این تظاهرات در اعتراض به عدم اجازه ملاقات وکلا و رهبران حزب با عمران خان در زندان راولپندی برنامه‌ ریزی شده بود و قرار بود همزمان با برگزاری اجلاس سازمان همکاری‌ های شانگهای (SCO) برگزار شود. با این حال، پس از مذاکراتی که با وزیر کشور پاکستان، محسن نقوی، صورت گرفت و وعده داده شد که یک تیم پزشکی عمران خان را در زندان معاینه کند، تحریک انصاف این اعتراضات را لغو کرد.

رهبران تحریک انصاف اعلام کرده‌ اند که در صورت عدم تحقق وعده‌ ها، اعتراضات در آینده از سر گرفته خواهد شد. از طرفی، فشارهای قضایی و امنیتی همچنان بر این حزب و رهبران آن ادامه دارد و برخی از رهبران حزب مورد پیگرد قانونی قرار گرفته‌ اند.


 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *