افشای پشت پرده تحریم های گسترده آمریکا علیه ایران و پاکستان!

اخبار پاکستان: آمریکا تحریم های جدیدی را علیه 26 شرکت چینی، پاکستانی، و اماراتی به دلیل فروش فناوری‌ های مرتبط با پهپاد و موشک به ایران و پاکستان اعلام کرده است. بر اساس بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، این شرکت‌ها نقش مهمی در حمایت از برنامه‌های موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان داشته‌اند
افشای پشت پرده تحریم های گسترده آمریکا علیه ایران و پاکستان!

افشای پشت پرده تحریم های گسترده آمریکا علیه ایران و پاکستان!


آمریکا تحریم های جدیدی را علیه ۲۶ شرکت چینی، پاکستانی، و اماراتی به دلیل فروش فناوری‌ های مرتبط با پهپاد و موشک به ایران و پاکستان اعلام کرده است. بر اساس بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، این شرکت‌ها نقش مهمی در حمایت از برنامه‌های موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان داشته‌اند. همچنین، این تحریم‌ها با هدف مقابله با فعالیت‌های نظامی و تسلیحاتی ایران، به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای مسلح این کشور وضع شده است. آمریکا همچنین خواستار همکاری بین‌المللی در جهت متوقف کردن حمایت از این فعالیت‌ها شده است.

این اقدام بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر آمریکا در جلوگیری از دسترسی ایران به فناوری‌های پیشرفته نظامی است. وزارت تجارت آمریکا نیز تاکید کرده است که این شرکت‌ها قوانین بین‌المللی تحریم‌ها را نقض کرده و به طور مستقیم به فعالیت‌های مخرب نظامی مرتبط با موشک‌ها و پهپادهای نظامی کمک کرده‌اند.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *