جناح حاکم پاکستان از محاکمه نظامی رئیس سابق ISI استقبال کرد

جناح حاکم پاکستان از محاکمه نظامی رئیس سابق ISI استقبال کرد

ژنرال فیض حمید: رئیس سابق ISI تحت محاکمه نظامی، حمایت جناح حاکم پاکستان

جناح حاکم پاکستان از محاکمه نظامی ژنرال فیض حمید، رئیس سابق سازمان اطلاعات محرمانه ارتش موسوم به ISI، حمایت کرد. سناتور عرفان صدیقی، مشاور نخست‌وزیر، اعلام کرد که ژنرال فیض حمید از حامیان تحریک انصاف بوده و در انتخابات نیز از این حزب حمایت کرده است. او افزود که ژنرال فیض در آن زمان تلاش می‌کرد تا رسانه‌ها، سیاستمداران، و حتی قوه قضاییه را تحت کنترل خود درآورد.

رانا ثناءالله، دیگر مشاور نخست وزیر، نیز گفت که ژنرال فیض حمید حتماً اقداماتی انجام داده که اکنون به محاکمه نظامی کشیده شده است. ژنرال فیض حمید همچنین متهم به سرقت مقدار زیادی طلا از یک شهرک سازی معروف در پاکستان در سال ۲۰۱۷ است.

قمر زمان کائره، عضو برجسته حزب مردم، از دستگیری رئیس سابق سازمان جاسوسی پاکستان استقبال کرده و خواجه آصف، وزیر دفاع پاکستان، نیز تأیید کرد که ژنرال حمید پس از بازنشستگی همچنان در امور سیاسی کشور دخالت داشت. وی افزود که ممکن است ژنرال فیض حمید در شورش‌ها و اعتراضات گسترده ۹ می ضد ارتش نیز دست داشته باشد. وزیر دفاع پاکستان همچنین اشاره کرد که ژنرال فیض حمید آرزو داشت فرمانده ارتش شود، اما نتوانست به این هدف برسد.

بیشتر بخوانید:

سرکرده یک شورشی در بلوچستان پاکستان کشته شد
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *