اقدام قاطع دولت پاکستان برای عدم دسترسی کارت شناسایی این کشور توسط مهاجران افغانستانی

اقدام قاطع دولت پاکستان :رئیس اداره صدور کارت شناسایی پاکستان (نادرا) اعلام کرد که این کشور با اخراج ۶۲۹ کارمند به دلیل صدور غیرقانونی کارت شناسایی به مهاجران افغانستانی، اقدام قاطعی در جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به کارت‌های شناسایی انجام داده است. در ماه‌های اخیر، ۳.۸ میلیون تلاش مهاجران افغان برای دریافت کارت شناسایی پاکستانی با شکست مواجه شده است.
اقدام قاطع دولت پاکستان برای عدم دسترسی کارت شناسایی این کشور توسط مهاجران افغانستانی
“اقدام قاطع دولت پاکستان برای جلوگیری از دسترسی مهاجران افغانستانی به کارت شناسایی: اخراج ۶۲۹ کارمند نادرا و شکست ۳.۸ میلیون تلاش”

 

رئیس اداره صدور کارت شناسایی پاکستان موسوم به “نادرا” از دستاورد بزرگ در جلوگیری از صدور کارت شناسایی به اتباع افغانستانی به صورت غیر قانونی خبر داد. 

 گفته می شود ده ها هزار نفر از مهاجران افغانستانی با اهداف معیشتی و تجاری از طریق غیر مجاز توانسته اند به کارت شناسایی پاکستان دست یابند.

 ژنرال منیر افسر رئیس نادرا گفت: ۶۲۹ کارمند و افسر اداره نادرا به دلیل صدور غیر قانونی کارت شناسایی به مهاجران افغانستانی اخراج شده اند. 

 وی گفت: در ماه های اخیر ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تلاش مهاجران افغان برای دسترسی به کارت شناسی پاکستانی با شکست روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: تمدید اقامت یکساله مهاجران قانونی افغانستان در پاکستان

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *