تحريك انصاف سخنان ارتش پاکستان را رد کرد

 عمرايوب خان؛ رئیس جناح اپوزیسیون در مجلس ملی در واکنش به اتهامات سخنگوی ارتش پاکستان در نقش تحریک پاکستان در اقدامات بی ثبات کننده گفت: چگونه است که با وجود حضور ارتش در مرزها، تجارت غیر قانونی و قاچاق مواد مخدر در مرزهای مشترک با دیگر کشورها صورت میگیرد و روز به روز افزایش می یابد.

 وی افزود: بیش از ۵۵۰ میلیارد روپیه سوخت از ایران به پاکستان قاچاق می شود ارتش باید توضیح دهد که چگونه است که در حفاظت از مرزها ناتوان است!. چرا باید در این سطح وسیع سوخت به کشور قاچاق شود! قاچاق مواد مخدر در مرزها به حد اعلی رسیده است چرا ارتش و دیگر نهادهای نظامی قاچاقچیان را در مرزها شناسایی و آن ها را ریشه کن نمی کند.

 عمر ایوب با بیان اینکه مبارزه با فساد مالی باید از ارتش آغاز شود گفت: اگر این کار صورت گیرد ما نیز از آن حمایت می کنیم.

 وی با بیان اینکه مسئولان بلندپایه دولت در فساد مالی و تجارت غیر قانونی دست دارند گفت: سخنان سخنگوی ارتش ثابت می کند که دولت پاکستان بی کفایت است و صلاحیت اداره کشور را ندارد.

 سرلشکر احمد شریف روز گذشته با بیان قاچاق مواد مخدر و تجارت غیر قانونی نگران کننده در پاکستان آن را به حضور فعال اشرار و تروریست ها در پاکستان گره زد و در ادامه بر ضرورت عملیات نظامی عزم استحکام تاکید کرد. 

 وی همچنین با اشاره به مخالفت تحریک انصاف با عملیات جدید و گسترده عزم استحکام گفت:یک حزب سیاسی که از  مافیا در پاکستان حمایت می کند در پی بی ثبات کردن این کشور است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *