رئیس جماعت اسلامی پاکستان خطاب به ارتش: آب از سر ما گذشته است

رئیس جماعت اسلامی پاکستان خطاب به ارتش: آب از سر ما گذشته است

 نعیم الرحمن که در تجمع ضد دولتی در شهر راولپندی سخن میگفت از ارتش خواست لابی گری با هدف اهداف سیاسی و برای کسب حمایت گروهای سیاسی خاص  همچنین بوروکراسی و قضات قوه قضاییه دست بردارد.

 وی گفت: ما اینجا برای این اعتصاب کرده ایم که مردم دیگر تحمل گرانی تورم بی عدالتی را ندارند. مردم در اینجا آینده ای برای خود نمی بینند.

 نعیم الرحمن به هیئت حاکم پاکستان گفت: حاکمان در بدترین وضعیت اقتصادی و مالی نیز حاضر نیستند زندگی اشرافی خود را کنار بگذارند و از هزینه های دولتی بکاهند.

 رئیس جماعت اسلامی پاکستان گفت: در زمان کنونی که مردم به فکر بقای خود هستند و به دلیل گرانی کمرشکن انرژی توانایی پرداخت قبض برق را ندارند مسئولان دولتی از برق بنزین و گاز رایگان استفاده می کنند.

 وی افزود: حزب مسلم لیگ نواز، حزب مردم و تحریک انصاف همگی به قدرت رسیدند و هیچ کاری برای مردم نکردند آنها تنها برای خود ثروت اندوزی کردند.

 رئیس جماعت اسلامی پاکستان از اینکه در قرن بیست و یکم هنوز در این کشور سیستم فئودالی هست و آنها با استفاده از اختیارات و نفوذشان به راحتی از دادن مالیات فرار می کنند اظهار ناخرسندی عمیق کرد.

 نعیم الرحمن نظام حاکم بر پاکستان را نظام ظلم نامید و از مردم خواست با آمدن به خیابان ها و پیوستن به تظاهرات ضد دولتی از حقوق خود دفاع کنند.

 روز گذشته پس از اینکه جماعت اسلامی از طرفداران خود خواست در اسلام آباد تجمع کنند پلیس و نهادهای امنیتی پاکستان با گذاشتن کانتینرها در مسیر ورودی اسلام آباد از این تجمع جلوگیری کرد.

بیشتر بخوانید: عملیات ارتش پاکستان در منطقه چیلاس

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *