فرماندار سند: فرصت های طلایی سرمایه گذاری ایران در پاکستان | اخبار اقتصادی پاکستان

اخبار پاکستان: محمد کامران تسوری، فرماندار ایالت سند پاکستان، در دیداری با رضا امیری مقدم، سفیر ایران در پاکستان، خواهان افزایش سرمایه گذاری ایران در پاکستان شد.
محمد کامران تسوری،فرماندار سند: فرصت های طلایی سرمایه گذاری ایران در پاکستان | اخبار اقتصادی پاکستان،رضا امیری مقدم

فرماندار سند: فرصت های طلایی سرمایه گذاری ایران در پاکستان | اخبار اقتصادی پاکستان


محمد کامران تسوری، فرماندار ایالت سند پاکستان، در دیداری با رضا امیری مقدم، سفیر ایران در پاکستان، خواهان افزایش سرمایه‌ گذاری ایران در پاکستان شد. وی به اشتراکات فرهنگی و تاریخی بین دو کشور اشاره کرد و از سرمایه‌ گذاران ایرانی دعوت کرد تا از فرصت‌ های سرمایه‌ گذاری موجود در پاکستان، به‌ویژه در زمینه‌ های اقتصاد، انرژی، صنایع، و پروژه‌ های مردم‌ محور استفاده کنند. همچنین سفیر ایران تأکید کرد که سفارت ایران از تمامی امکانات خود برای آگاه‌ سازی سرمایه‌ داران ایرانی از این فرصت‌ ها بهره خواهد گرفت.

این دیدار بر اهمیت روابط اقتصادی دوجانبه تأکید داشت و به ویژه بر بهره‌ برداری از امکانات ایجاد شده توسط پروژه کریدور اقتصادی چین پاکستان (CPEC) و مکانیزم‌ های تسهیل سرمایه‌ گذاری تمرکز کرد. این نوع سرمایه‌ گذاری‌ ها می‌تواند تأثیرات بزرگی در اقتصاد سند و شهرهای مهمی مانند کراچی داشته باشد، که به عنوان مراکز مهم جذب سرمایه‌ های بین‌ المللی مطرح هستند.


بیشتر بخوانید: استرالیا ۳ میلیارد دلار در پاکستان سرمایه گذاری می کند | اخبار اقتصادی پاکستان
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *