علامه قادری: مردم پاکستان از سیاستمداران فاسد حمایت نکنند

علامه قادری: مردم پاکستان از سیاستمداران فاسد حمایت نکنند

علامه قادری: حمایت از سیاستمداران فاسد، عامل مشکلات پاکستان

 

علامه طاهر قادری، از علمای مشهور پاکستان، اظهار داشت که مردم پاکستان همواره در انتخابات به سیاستمداران فاسد رای داده‌اند و اکنون نتایج این انتخاب‌ها را در وضعیت زندگی خود مشاهده می‌کنند.

علامه طاهر قادری، رئیس تحریک منهاج القرآن، که ۲۴ سال از عمر خود را در عرصه سیاسی پاکستان سپری کرده بود، ۷ سال پیش برای همیشه از دنیای سیاست کناره‌گیری کرد و زندگی خود را وقف تحقیق و پژوهش در زمینه اسلام و قرآن نمود.

وی گفت: من با تشکیل یک حزب سیاسی تلاش کردم تا در پرتوی اسلام، زندگی مردم را تغییر دهم، اما به دلیل شرایط حاکم، مردم از من حمایت نکردند.

علامه قادری که به ژاپن سفر کرده است، ضمن انتقاد از رویکرد مردم پاکستان، افزود: مردم این کشور همواره با رای خود، سیاستمدارانی را به مجلس ملی می‌فرستند که نتایج آن را امروز در وضعیت زندگی‌شان مشاهده می‌کنیم.

وی با استناد به آیاتی از قرآن کریم بیان کرد: حکومتی که در آن ظلم، بی‌عدالتی و فساد رایج باشد و مردم علیه آن قیام نکنند، این ملت محکوم به عذاب الهی از جمله عدم قبولی دعاها و مناجات است.

رئیس تحریک منهاج القرآن، که ۷ سال در کانادا اقامت دارد، در این مدت تقریباً هزار جلد کتاب و رساله نگاشته که ۷۷۵ کتاب آن در بازار در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی همچنین از مردان پاکستانی که با زنان ژاپنی ازدواج کرده‌اند، خواست اسلام اصیل را در این کشور تبلیغ کنند.

علامه قادری، شخصیت اهل سنت پاکستان و از محبان اهل بیت (ع)، بر همگرایی و اتحاد شیعه و سنی تأکید دارد.

لینک کانال تلگرام

بیشتر بخوانید:

زنان چماق به دست در اسلام آبد خبر ساز شدند
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *