فرمانده ارتش پاکستان: خواهان اعتدال در دین شد

فرمانده ارتش پاکستان: خواهان اعتدال در دین شد

ژنرال عاصم منیر: “اعتدال در دین ضروری است، فساد بزرگترین گناه است”

 

ژنرال عاصم منیر، فرمانده نیروی زمین ارتش پاکستان، در نشست کنفرانس ملی علمای پاکستان اظهار داشت: «کسانی که به قوانین اساس و شریعت دین پایبند نیستند، ما آنها را پاکستانی نمی‌دانیم.» وی تأکید کرد که فساد در زمین از نظر خداوند بزرگ‌ترین گناه است و ارتش پاکستان با تمام قوا در حال مبارزه با فساد فی الارض است.

وی افزود: «ما در پاکستان با تظاهرات و راهپیمایی مخالف نیستیم، اما هر نوع اعتراض باید در چارچوب قانون باشد.» فرمانده ارتش پاکستان همچنین از علمای شیعه و سنی خواست تا به ترویج اعتدال در دین پرداخته و با افراطی‌گری مقابله کنند.

ژنرال منیر، خوارج را فتنه‌ای بزرگ دانست و به کشورهای همسایه اسلامی توصیه کرد که از ایجاد تنش و مخالفت‌های بی‌مورد پرهیز کنند. وی تصریح کرد: «ما اجازه نخواهیم داد که فضای مجازی به محلی برای فتنه، اغتشاش و هرج و مرج تبدیل شود و با هرگونه توهین به پیامبر اسلام (ص) در شبکه‌های اجتماعی به شدت مقابله خواهیم کرد.»

فرمانده ارتش پاکستان همچنین تأکید کرد که ارتش به فرهنگ و تمدن خود افتخار می‌کند و از فرهنگ و تمدن غربی پیروی نمی‌کند. وی گفت: «وضعیت غزه و فلسطین به ما یادآور می‌شود که باید خود به فکر دفاع از خود باشیم.»

بیشتر بخوانید:

اتوبوس شهری مخصوص بانوان در شهر اسلام آباد
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *