فرمانده نیروی هوایی ایران وارد اسلام آباد شد

اخبار پاکستان: امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، وارد اسلام آباد شد. در جریان این سفر، وی به بازدید از یک رزمایش هوایی بین‌المللی پرداخت و سپس با ژنرال ظهیر احمد بابر، فرمانده نیروی هوایی پاکستان
فرمانده نیروی هوایی ایران وارد اسلام آباد شد

فرمانده نیروی هوایی ایران وارد اسلام آباد شد


امیر سرتیپ حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به دعوت رسمی همتای پاکستانی خود، وارد اسلام آباد شد. در جریان این سفر، وی به بازدید از یک رزمایش هوایی بین‌المللی پرداخت و سپس با ژنرال ظهیر احمد بابر، فرمانده نیروی هوایی پاکستان، دیدار کرد. هدف اصلی این دیدار، بررسی و تبادل نظر پیرامون توسعه همکاری‌های دفاعی و هوایی میان دو کشور بود. همچنین در این دیدار، مقامات بلندپایه از دو طرف حضور داشتند، از جمله سفیر ایران در پاکستان و وابسته نظامی ایران. این سفر، با هدف تقویت روابط نظامی و امنیتی میان تهران و اسلام‌آباد صورت گرفته است که در سال‌های اخیر شاهد پیشرفت چشمگیری بوده‌اند.

مقامات پاکستانی از تعمیق همکاری‌ های دوجانبه با ایران ابراز رضایت کرده و بر لزوم گسترش همکاری‌های تاریخی و فرهنگی میان دو کشور تأکید کردند. این دومین دیدار بلندپایه از نیروی هوایی ایران به پاکستان در سال‌ های اخیر بوده و نشان‌ دهنده روابط مستحکم نظامی میان دو کشور همسایه است.


این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *