متحد دیروز، بزرگترین مانع امروز | انتقادات فضل الرحمن از اصلاحات قانون اساسی پاکستان

مولانا فضل الرحمن در سخنرانی اخیر خود به شدت از اصلاحات پیشنهادی قانون اساسی توسط دولت پاکستان انتقاد کرد. این اصلاحات با مخالفت گسترده‌ای روبرو شده است. | اخبار سیاسی پاکستان
مولانا فضل الرحمن در سخنرانی کراچی،مخالفت‌های سیاسی در پاکستان،بحث بر سر اصلاحات قانون اساسی پاکستان،متحد دیروز،بزرگترین مانع امروز

متحد دیروز، بزرگترین مانع امروز | انتقادات فضل الرحمن از اصلاحات قانون اساسی پاکستان

مولانا فضل الرحمن یکشنبه شب در یک سخنرانی آتشین در کراچی بار دیگر از دولت پاکستان به دلیل “نقض هنجارهای قانون اساسی به خاطر منافع سیاسی” انتقاد کرد. او تاکید کرد که برای ایجاد هرگونه تغییر در قانون اساسی، باید به روند قانونی و هنجارهای دموکراتیک احترام گذاشته شود.

او در این سخنرانی به بسته اصلاحات قانون اساسی پیشنهادی اشاره کرد و گفت که کسانی که ادعای اصلاحات دارند، حاضر نیستند جزئیات این تغییرات را به اشتراک بگذارند. به گفته او، این اقدامات باعث شک و تردید در مورد نیت دولت شده است.

دولت پاکستان قصد دارد ۲۰ درصد از بخش‌های قانون اساسی، به‌ویژه بخش‌های مربوط به قوه قضائیه را تغییر دهد. این اصلاحات با مخالفت گسترده‌ای از سوی مردم و احزاب سیاسی مختلف از جمله حزب انصاف و حزب جمعیت علمای اسلام روبرو شده است و هنوز به نتیجه نرسیده است.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *