وضعیت پایتخت پاکستان همچنان متشنج است | اخبار سیاسی پاکستان

اخبار پاکستان:رهبران تحریک انصاف خواستار ادامه تظاهرات ضد دولتی در اسلام‌آباد و راولپندی شدند. دستگیری 50 فعال از جمله دو خواهر عمران خان و زخمی شدن ده‌ها نفر در درگیری‌ها. وضعیت پایتخت همچنان متشنج است.
وضعیت پایتخت پاکستان همچنان متشنج است | اخبار سیاسی پاکستان

وضعیت پایتخت پاکستان همچنان متشنج است | اخبار سیاسی پاکستان


رهبران حزب تحریک انصاف از هواداران خود خواستند که امروز نیز در شهرهای اسلام‌آباد و راولپندی دست به تظاهرات ضد دولتی بزنند. این تظاهرات در ادامه اعتراضات اخیر به سیاست‌های دولت و بازداشت عمران خان، رهبر حزب تحریک انصاف، برگزار می‌شود.

صبح امروز، قافله خودروهای حامل علی امین گنداپور، یکی از اعضای ارشد حزب تحریک انصاف و سروزیر ایالت خیبرپختون خواه، که روز گذشته از شهر پیشاور به سمت اسلام‌آباد حرکت کرده بود، به نزدیکی پایتخت رسید. گنداپور از طرفداران تحریک انصاف خواسته است که همچنان به تظاهرات ادامه دهند و از مطالبات خود دست برندارند.

در شب گذشته، نیروهای امنیتی و پلیس پاکستان اقدام به بازداشت دست‌کم ۵۰ فعال تحریک انصاف در اسلام‌آباد کردند. در میان دستگیرشدگان، دو خواهر عمران خان نیز حضور دارند. گزارش‌ها حاکی از آن است که در جریان درگیری‌های شب گذشته، ده‌ها نفر از نیروهای پلیس و مردم مجروح شده‌اند. وضعیت در پایتخت همچنان متشنج است و احتمال وقوع تظاهرات بیشتر در روزهای آینده وجود دارد.


از صفحه ما در آپارات دیدن کنید

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

Leave a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *