حمله مسلحانه در پنجگور: ۷ کارگر پنجابی توسط شبه نظامیان بلوچ کشته شدند | اخبار امنیتی پاکستان

در حمله‌ای مسلحانه در پنجگور، ۷ کارگر پنجابی توسط شبه‌نظامیان بلوچ کشته شدند. نیروهای امنیتی عملیات جستجو برای یافتن مهاجمان را آغاز کرده‌اند.
حمله مسلحانه در پنجگور: ۷ کارگر پنجابی توسط شبه نظامیان بلوچ کشته شدند | اخبار امنیتی پاکستان،حمله پنجگور، کارگران پنجابی، بلوچستان، شبه‌نظامیان بلوچ، ارتش آزادی‌بخش بلوچستان، قتل کارگران، بلوچستان پاکستان

حمله مسلحانه در پنجگور: ۷ کارگر پنجابی توسط شبه نظامیان بلوچ کشته شدند

در حمله‌ای مسلحانه در منطقه “خدا آبادان” واقع در پنجگور، ایالت بلوچستان پاکستان، ۷ کارگر پنجابی که در حال کار روی یک پروژه ساختمانی بودند، توسط افراد مسلح ناشناس به قتل رسیدند. این افراد که همگی از مولتان در پنجاب بودند، پس از حمله مسلحانه فوراً جان خود را از دست دادند و یک نفر دیگر نیز به شدت مجروح شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این حمله به احتمال زیاد توسط شبه نظامیان وابسته به گروه تجزیه‌طلب “ارتش آزادی بخش بلوچستان” (BLA) انجام شده است که سابقه چنین حملاتی علیه کارگران و مسافران از سایر ایالت‌ها را دارد. این گروه پیشتر نیز به حملات مشابهی دست زده و مسئولیت آن‌ها را بر عهده گرفته بود.

نیروهای امنیتی بلافاصله پس از حادثه منطقه را محاصره کرده و عملیات جستجو برای یافتن مهاجمان آغاز شد. مقامات رسمی پاکستان به شدت این حمله را محکوم کرده و از تلاش‌های بیشتر برای مقابله با این گروه‌های شبه نظامی خبر داده‌اند.

 

مارا در یوتیوب سابسکرایب کنید

 

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

مروری بر خبرهای هفته اخیر:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *